مشاوره، نگارش و آموزش تخصصی گام به گام پایان نامه، پروپزال، مقاله

موسسه پگاه پروژه با کادری مجرب و با کارشناسان ارشد و دکتری خود به مشاوره کلیه پایان نامه ها، تحقیقات و مقالات بصورت گام به گام و مرحله به مرحله می پردازد و همراه با دانشجویان در تمام مراحل تدوین و نگارش پایان نامه ها و تحقیقات می باشد. این موسسه با استفاده از کادر مجرب خود توانایی بالایی در نگارش پایان نامه ها، تحقیقات و مقالات دارد. نگارش مرحله به مرحله و فصل به فصل بوده که پس از تایید استاد و دانشجو وارد مراحل و فصول بعد خواهد شد. این موسسه قادر به آموزش دقیق و گام به گام مراحل پایان نامه ها، تحقیقات و مقالات می باشد تا دانشجویان و محققان بتوانند جهت دفاع از پروژه خود توانایی لازم را داشته باشند و بر اعتبار کار پژوهشی خود را بیش از پیش بیافزایند.

مشاوره پایان نامه و تحقیقات بدین صورت است که موسسه، محقق را از ابتدای پروژه همراهی میکند و اصول تدوین و نگارش پایان نامه گام به گام و فصل به فصل رعایت می گردد و دانشجو خود به نگارش می پردازد و موسسه به وی همراه خواهد بود.

نگارش پایان نامه به این صورت است که موسسه با استفاده از کادر تخصصی خود از ابتدا نگارش پایان نامه را برعهده می گیرد و مراحل کار طبق نظر ممحقق و استاد مربوطه اصلاح و نهایی می گردد و طی زمان مشخص کل کار انجام شده و تحویل محقق می گردد و موسسه نیز کار را بصورت کامل تحویل خواهد داد.

آموزش تحقیقات و پایان نامه ها هم به صورتی است که کلیه مراحل نگارش و تدوین اعم از عملیات نرم افزاری، نحوه تحلیل ها و غیره بصورت جزوه ای و گام به گام به دانشجو آموزش داده خواهد شد تا بار علمی تحقیقات افزایش یابد.

سوالی در ذهن شماست؟ همین الان تماس و مشاوره رایگان بگیرید

فهرست